تصویر-شاخص-ترجمه مقاله روانشناسی

تخصصی‌ترین و مناسب‌ترین قیمت در ترجمه مقاله روانشناسی+[قیمت دانشجویی]

ترجمه مقاله روانشناسی یکی از پرمخاطب‌ترین ترجمه‌ها است. سطح مطالعه‌ی بالای روانشناسان، گستردگی رشته روانشناسی و آگاهی روانشناسان از علم روز سبب شده تا این نوع از ترجمه متقاضی زیادی داشته باشد. افزایش تقاضا برای ترجمه این رشته سبب خلق فرصت‌ها و ایجاد مزیت‌هایی برای مترجمان و مشتریان شده است. مشتریانی که به دنبال قیمت پایین بوده و خواستار یک ترجمه تخصصی هستند می‌توانند از خدمات موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم تا علت قیمت ارزان و دانشجویی این نوع از ترجمه را بیان کنیم.

 

 فهرست مطالب
حجم بالای سفارشات ترجمه مقالات روانشناسی
پرداخت هزینه به صورت قسطی
همکاری با دانشجویان روانشناسی
ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی روانشناسی
ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی روانشناسی
امنیت مقاله ترجمه شده
ثبت سفارش ترجمه روانشناسی

 

 

حجم بالای سفارشات ترجمه مقالات روانشناسی

حجم بالای سفارشات دو مزیت عمده دارد. مزیت اول این است که قیمت ترجمه به دلیل افزایش تعداد تقاضا، کاهش می‌یابد. مزیت دوم هم این است که مترجمین موسسه تعداد سفارشات بالاتری دارند. بنابراین به مهارت بالاتری در ترجمه این نوع از مقالات رسیده و همواره مقالات به روز را ترجمه می‌کنند. ترجمه مقالات به روز سبب می‌شود تا همواره با علم روز روانشناسی مهارت‌های خود را ارتقاء دهند.

توضیح چارتی

پرداخت هزینه به صورت قسطی

اگر نیاز به ترجمه کتاب دارید؛ ممکن است در ابتدا، پرداخت تمام هزینه کمی مشکل باشد. موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان این امکان را فراهم کرده است تا هزینه را به صورت قسطی واریز کنید. به این صورت که سفارش قیمت گذاری شده و قسط‌بندی می‌شود. هزینه قسط اول را واریز می‌کنید و مترجم شروع به انجام ترجمه می‌کند. پس از این که ترجمه قسط اول به پایان رسید؛ فایل نهایی ترجمه قسط اول، خدمت شما ارسال می‌شود. سپس هزینه قسط بعد واریز می‌شود. این روال به همین صورت ادامه پیدا می‌کند تا کل فایل ترجمه شود.

خوشحال از سفارش قسطی

قسطی کردن سفارشات دو مزیت عمده دارد. اول این که تمامی هزینه در ابتدا گرفته نمی‌شود و بار مالی کمتری بر مشتری وارد می‌شود. دوم این که مشتری می‌تواند با پرداخت هزینه کمتری نوع ترجمه را ببیند و از ترجمه اطمینان کسب کند.

همکاری با دانشجویان روانشناسی

یکی از فاکتورهای مهم در هر کسب و کاری، نیروی کار است. دانشجویان درحال تحصیل در بهترین دانشگاه‌های ایران با این مجموعه همکاری می‌کنند. این امر سبب کاهش قیمت تمام شده برای مشتری شده است. علاوه بر این، این همکاری سبب کسب درآمد برای دانشجویان روانشناسی به حساب آمده و درعین حال همواره در حال مطالعه علم روز و مقالات جدید هستنند.

همکاری با دانشجویان روانشناسی

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی روانشناسی

رشته روانشناسی یک رشته تحلیلی است و روانشناسان سطح مطالعه بالاتری نسبت به سایر افراد دارند. از این رو ترجمه مقالات انگلیسی روانشناسی، حجم بالایی از سفارشات را به خود اختصاص داده است. رشته روانشناسی کلمات و عبارات تخصصی بسیاری در خود دارد. یک مترجم روانشناسی باید همواره مطالعه داشته و از عبارات و اصطلاحات روز روانشناسی آگاهی داشته باشد.

 

مترجمان موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان به دلیل حجم بالای سفارشات ترجمه مقاله روانشناسی، همواره در حال ترجمه مقالات روانشناسی بوده و همراه با علم روز روانشناسی حرکت می‌کنند.

 

ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی روانشناسی

ترجمه فارسی به انگلیسی از اهمیت بالاتری نسبت به سایر ترجمه‌ها برخوردار است. دلیل آن هم این است که قرار است تا نتیجه سال‌ها زحمت و پژوهش را در قالب یک مقاله به چاپ برسانیم. رشته روانشناسی رشته ای با مطالعه فراوان است و برای نوشتن یک مقاله نیاز به مطالعه فراوان و حتی انجام آزمایشات میدانی است که ممکن است با سختی‌هایی همراه باشد. بنابراین، انتظار می‌رود تا مقاله در مجله‌ای مناسب به چاپ برسد تا نتایج زحمات به بار بنشینند. یکی از فاکتورهای مهم برای چاپ یک مقاله در یک مجله مناسب، زبان نوشتاری مقاله است. یک مقاله با زبان شیواتر و زیباتر شانس بیشتری برای چاپ شدن در یک مجله را دارد.

بیشتر بخوانید:: ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی+بررسی رایگان گرامرلی و میزان سرقت ادبی

بیشتر بخوانید:: ترجمه ۱۰۰ درصدی تخصصی روانشناسی + [مترجمان متخصص+تضمین کیفیت]

 

امنیت مقاله ترجمه شده

هیچ فرقی نمی‌کند از کدام یک از خدمات مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیان استفاده می‌کنید. تمامی فایل‌های ترجمه شده به امانت نزد موسسه هستند و تمامی تدابیر امنیتی برای ترجمه‌ها رعایت شده است. تمامی مترجمین از فیلتر موسسه گذشته‌اند و متعهد به رعایت امانت‌داری در فایل‌های ترجمه هستند. بنابراین در مورد امنیت مقاله، خیالی راحت داشته باشید.

ثبت سفارش ترجمه روانشناسی

ثبت سفارش ترجمه در مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیان به راحتی و با چند کلیک انجام می‌شود. زمان را از دست ندهید و همین حالا با کلیک بر روی دکمه زیر کلیک کنید و ثبت سفارش ترجمه را انجام دهید و با خیالی راحت از یک ترجمه ارزان و تخصصی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:: معرفی تخصصی‌ترین دیکشنری رایگان روانشناسی + [ به روزترین کلمات تخصصی ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *