تصویر-شاخص-ترجمه-تخصصی-کامپیوتر

ترجمه کتاب و مقاله تمامی گرایش‌های رشته کامپیوتر+[بهترین کیفیت]

ترجمه تخصصی کامپیوتر را از موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان بخواهید. این مجموعه انواع ترجمه در رشته کامپیوتر را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. استفاده از نیروی تحصیل کرده از بهترین دانشگاه‌های ایران و حجم بالای سفارشات ترجمه در رشته کامپیوتر سبب افزایش کیفیت و رضایت مشتریان شده است.

 

 فهرست مطالب
مهندسین کامپیوتر با علم روز حرکت می کنند.
معرفی مترجمین رشته کامپیوتر
تعدادی از کلمات تخصصی رشته کامپیوتر
ترجمه تخصصی کامپیوتر با چند کلیک

 

مهندسین کامپیوتر با علم روز حرکت می کنند.

لپ‌تاپ ، تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند و … همه انواع مختلف رایانه هستند. استفاده گسترده از رایانه‌ها در قرن گذشته ، اقتصاد ، جامعه و حتی زندگی شخصی ما را به شدت تغییر داده است! مهندسان کامپیوتر همیشه به دنبال راه‌های جدید برای ساخت و بهبود هستند. نمونه کوچکی از سیر تکاملی دستگاه‌های کامپیوتری و فعالیت مهندسان کامپیوتر را می‌توانید در سیر تکاملی گوشی‌های تلفن همراه در ۱۰ سال اخیر ببینید. از آنجا که فناوری با سرعت بالایی در حال رشد است بنابراین مهندسان کامپیوتر نیاز به آموزش و مهارت بالاتری دارند. برای افزایش کارایی سیستم‌های کامپیوتری نیاز به مهندسان با تخصص احساس می‌شود. مهندسان کامپیوتر همواره درگیر بهبود بخش‌های مختلف رایانه و ایجاد روش‌های جدید برای استفاده از آنها هستند.

ترجمه تخصصی کامپیوتر با چند کلیک

معرفی مترجمین رشته کامپیوتر

علم مهندسی کامپیوتر با سرعت بالایی در حال رشد است و دانشجویان رشته کامپیوتر همواره نیاز به مطالعه جدیدترین مقالات علمی را دارند تا از قافله علم عقب نمانند. بنابراین شخصی که قرار است که ترجمه متون کامپیوتری را انجام دهد باید تخصص و مهارت بالایی در ترجمه کتب و مقالات کامپیوتری داشته باشد.

مترجمین رشته کامپیوتر

مترجمین رشته کامپیوتر دانشجویان و فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه‌های ایران هستند. از ویژگی‌های اصلی این مترجمان می‌توان به تسلط بر زبان انگلیسی نام برد. مترجم متن را کاملاً تخصصی ترجمه کرده و یک ترجمه تخصصی و روان در رشته کامپیوتر ارائه می‌دهد.

تعدادی از کلمات تخصصی رشته کامپیوتر

ترجمه کلمات تخصصی متن ترجمه، سهم بالایی در درک درست مطلب و انتقال آن دارد. یک مترجم رشته کامپیوتر، علاوه بر این که باید زبان نوشتاری روان و قابل فهمی داشته باشد؛ بایستی به زبان تخصصی رشته کامپیوتر تسلط داشته باشد. در ادامه تعدادی از کلمات تخصصی رشته کامپیوتر آورده شده است:

عبارت انگلیسی عبارت فارسی
current mode logic

threshold voltage

delay

binary converter

present

section

approach

proposed

approximate

encryption

decryption

ternary value logic

mage encryption

منطق مد جریان

ولتاژ آستانه

تاخیر

مبدل باینری

ارائه شده

بخش

رویکرد

پیشنهادی

تقریبی

رمزنگاری

رمزگشایی

منطق سه ارزشی

رمزنگاری تصویر

بر روی دیکشنری تخصصی کامپیوتر کلیک کنید و از یک دیکشنری انلاین، رایگان و تخصصی استفاده کنید.

ترجمه تخصصی کامپیوتر با چند کلیک

بر روی کلیک کنید. و فایل ترجمه را به صورت رایگان برآورد هزینه و زمان کنید. پس از واریز وجه، فایل برای مترجم ارسال می‌شود و فایل ترجمه شده در سریع‌ترین زمان ممکن خدمت شما ارسال خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *