تصویر-شاخص-سفارش ترجمه کتابpg

ترجمه تخصصی کتاب در کمتر از ۳ روز+[۳۰ درصد تخفیف🎁+تضمین کیفیت]

سفارش ترجمه کتابآیا نیاز به سرعت و بهره وری بالا در ترجمه تخصصی کتاب دارید. به دنبال مجموعه‌ای هستید تا سفارش ترجمه کتاب را با سرعت بالاتر انجام دهد و بیشترین بهره وری را داشته و در زمان کمتری به ترجمه کتاب برسید. آیا زمان زیادی برای سفارش ترجمه کتاب و ترجمه آن ندارید؟ آیا سایر مشغله‌های شما مانده‌اند و زمان ندارید؟ اگر سرعت انجام فعالیت‌هایتان را بیشتر کنید می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید و به رویاهایتان نزدیک‌تر شوید. اولین قدم برای تبدیل شدن به یک فرد با بهره وری بیشتر، کمک گرفتن از مجموعه‌ها برای دریافت خدمات بهتر است. یک پیشنهاد عالی برای شما داریم. این پیشنهاد می‌تواند شما را هیجان زده کند. با کمک موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان در کمتر از ۳ روز می‌توانید ترجمه یک کتاب یا یک متن طولانی را انجام دهید. با کمک مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیان، سرعت ترجمه را تا ۹ برابر افزایش دهید.

سفارش ترجمه کتاب را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن هزینه و زمان ترجمه تخصصی کتاب را برای شما ارسال می‌کنند. در مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیان امکانی فراهم شده است تا در کمتر از ۳روز ترجمه کتاب را در اختیار داشته باشید. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

ترجمه تخصصی کتاب در کمتر از ۳ روز

در این روش، یک گروه از بهترین مترجمان انتخاب می‌شوند و فایل ترجمه به این گروه سپرده می‌شود. هر مترجم در آن زمینه دارای تخصص بوده و مهارت وی برای موسسه و تیم ارزیابی به تایید رسیده است. هر مترجم وظیفه ترجمه بخشی از کتاب را به عهده دارد و طبق گزارشات، بخش به بخش ترجمه را ارسال می‌کند. به هر گروه از مترجمان یک سرگروه اختصاص داده می‌شود. سرگروه وظیفه یکدست کردن فایل‌های ترجمه گروه مترجمان را دارد. علاوه بر آن، گروه ارزیابی بر روی فایل ترجمه شده نظارت دارند تا یک ترجمه بدون ایراد به مشتری تحویل دهند. بنابراین ترجمه کتاب از چندین فیلتر مختلف عبور می‌کند تا یک ترجمه تخصصی تحویل داده شود. مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیان کتاب‌های بسیاری را در کمتر از ۳ روز تحویل مشتری داده است و علاوه بر حفظ کیفیت توانسته است زمان زیادی را صرفه‌جویی کند.

 

با مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیان، سرعت تحویل ترجمه را تا ۹ برابر افزایش دهید.

 

ثبت سفارش ترجمه کتاب

بر روی ثبت سفارش ترجمه کتاب کلیک کنید. فایل را برای مجموعه ارسال کنید و توضیحات مرتبط با آن را بنویسید. خواهید دید که ثبت سفارش ترجمه در کمترین زمان ممکن انجام می‌گیرد و همکاران ما برآورد هزینه و زمان را در مدت زمان کوتاهی خدمت شما ارسال می‌کنند. علاوه بر این می‌توانید با شماره واتس آپ یا تلگرامی ۰۹۱۰۳۶۰۹۸۰۱ با همکاران ما در ارتباط باشید و فایل را از این طریق هم می‌توانید برای آنان ارسال کنید. اگر نیاز به هر گونه مشاوره در زمینه سفارش ترجمه کتاب داشتید لطفا با استفاده از شماره تماس‌های پایین صفحه با موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی رایگان موسسه استفاده کنید.

تضمین کیفیت ترجمه تخصصی کتاب

در ابتدای سفارش ترجمه تخصصی کتاب، این سوال را از خود بپرسید که این ترجمه قرار است چه خروجی برای من به دنبال داشته باشد. آیا می‌خواهید یک ترجمه عالی و باکیفیت و بدون ایراد داشته باشید. آیا می‌دانید با انتخاب پلن طلایی بهترین مترجم‌ها برای فایل ترجمه شما انتخاب می‌شوند. مترجمین طلایی ترجمه‌های تخصصی بسیاری انجام داده‌اند و به همین سبب سرعت و کیفیت بالایی در انجام ترجمه دارند و بهره وری بالاتری نسبت به سایر مترجمین دارند. علاوه بر این، پلن طلایی دارای ۲۰ روز تضمین کیفیت است.

ثبت سفارش ترجمه کتاب

دریافت نمونه ترجمه

می توانید یک صفحه از سخت‌ترین قسمت کتاب را انتخاب کنید و در زمان ثبت سفارش ترجمه کتاب، از موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان بخواهید تا آن را به عنوان نمونه، ترجمه کند. البته سخت گیری‌هایی که موسسه در انتخاب مترجمین دارد بیشتر از مشتری بوده و شناخت بالاتری بر روی مترجمین دارد. بنابراین ارسال نمونه ترجمه بدین جهت است تا مشتری از ترجمه تخصصی کتاب مطمئن شود.

پرداخت قسطی هزینه ترجمه

مشتری می‌تواند هزینه ترجمه را قسطی کند و هزینه ترجمه تخصصی کتاب را به صورت مرحله به مرحله پرداخت کند. البته برای ترجمه با سرعت بالا، بازه قسطی بودن برای مشتری کوتاه‌تر می‌شود.‌

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *