تصویر-شاخص-ترجمه-پزشکی

👩‍⚕️ ترجمه پزشکی در کمترین زمان ممکن+[تضمین کیفیت]

نیاز به ترجمه متون پزشکی از گذشته تا کنون در تمامی ملت‌ها وجود داشته است. برای انتقال علم پزشکی از یک سرزمین به سرزمین دیگر نیاز به مترجمان متخصص بوده است. اگر مقالات و متون پزشکی به درستی ترجمه نشوند چگونه می‌توان انتظار داشت که یک پزشک متن را به خوبی فهمیده باشد و درک مناسبی از بیماری داشته باشد. اگر یک پزشک، بیماری را به خوبی درک نکند چگونه می‌تواند از بیماران مراقبت کند. زبان نباید مانعی برای درک مطلب باشد. با کمک موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان می‌توانید به یک ترجمه پزشکی با کیفیت و کاملاً تخصصی دسترسی داشته باشید. تنها با چند کلیک می‌توانید ثبت سفارش ترجمه کنید. همکاران ما از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ شب آماده پاسخ‌دهی به تمامی سوالات شما هستند.

اهمیت ترجمه پزشکی

هرگونه اشتباه در ترجمه متون پزشکی می‌تواند زندگی بیماران را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل است که تأکید زیادی بر کیفیت و صحت ترجمه‌های پزشکی و دارویی وجود دارد. مترجمان متخصص پزشکی مجموعه ایرانیان به دلیل حجم بالای سفارشات پزشکی و ترجمه‌هایی که انجام می‌دهند همواره با جدیدترین متون سروکار دارند و مهارت بالایی در ترجمه متون تخصصی پزشکی دارند.

نمونه ترجمه پزشکی

نمونه‌ای از ترجمه‌های پزشکی که توسط یکی از مترجمین متخصص مجموعه انجام شده است در ادامه آورده شده است:

Muscle pain emanates from the skeletal muscles, tendons, and fascia. Although the exact origin of this type of muscle pain is debated, some authors suggest it is related to vasoconstriction of the relevant nutrient arteries and the accumulation of metabolic waste products in the muscle tissues. Within the ischemic area of the muscle certain algogenic substances (eg, bradykinins, prostaglandins) are released, causing muscle pain .

درد عضلانی از عضلات اسکلتی، تاندون‌ها و فاسیا سرچشمه می‌گیرد. گرچه منشا دقیق این نوع از درد عضلانی مورد تردید است امّا برخی محققان پیشنهاد می‌کنند که این نوع درد به انقباض عروقی شریان‌های تغذیه‌ای مربوطه و تجمع محصولات زائد متابولیکی در بافت عضلانی مرتبط است. درون ناحیه‌ی ایسکمیک از عضله، مواد دردزا (نظیر برادی‌کینین‌ها، پروستاگلاندین‌ها) آزاد می‌شوند و باعث ایجاد درد عضلانی می‌شوند.

تعدادی از کلمات تخصصی رشته پزشکی

برخی از کلمات تخصصی رشته پزشکی در ادامه آورده شده است:

عبارت انگلیسی عبارت فارسی
health care

improve

clinical trial

chronic

inflammation

respiratory

suppression

IFN

immune response

clinical manifestation

blood transfusion

infancy

diagnosis

prognosis

supplement

tissue

malignant

congenital

مراقبت بهداشتی

بهبود بخشیدن

کارآزمایی بالینی

مزمن

التهاب

تنفسی

سرکوب

اینترفرون

پاسخ ایمنی

تظاهرات بالینی

انتقال خون

شیرخواری

تشخیص

پیش آگهی

مکمل

بافت

بدخیم

مادرزادی

 

با کلیک بر روی  ، به صورت رایگان و آنلاین از  تخصصی ترین دیکشنری آنلاین پزشکی استفاده کنید.

 

درصورت نیاز به ترجمه فوری، ترجمه با سرعت فوری و آنی وجود دارد.

کیفیت ترجمه‌های با سرعت فوری و آنی هیچ تفاوتی با سرعت معمولی ندارد. تنها مترجم، ترجمه را با سرعت بالاتری تحویل داده و فایل ترجمه شده در زمان کمتری آماده می‌شود.

ترجمه پزشکی همراه با موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان

خدمات با کیفیت بالا در زمینه ترجمه پزشکی و دارویی را از موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان بخواهید. موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی در بومی سازی کتاب‌ها و مقالات پزشکی و پروژه‌های دارویی است که با مترجمان حرفه‌ای واجد شرایط در زمینه پزشکی و دارویی کار می‌کند. مجموعه ترجمه تخصصی ایرانیا ن این اطمینان را می‌دهد که اسناد ترجمه شده دقیق و قابل فهم باشند. این مجموعه دارای تجربه گسترده‌ای در بومی سازی پروژه‌های پزشکی و دارویی و همچنین توانایی ترجمه اسناد و مقالات پزشکی را داراست.

ترجمه مقالات علمی، دستورالعمل‌ها برای ابزارهای جراحی و دستگاه‌های درمانی، تجهیزات درمانی و وب سایت‌ها برای کلینیک ها، بروشورهای پزشکی و دارویی، کتاب و متون پزشکی از جمله خدمات این مجموعه است.

برآورد هزینه و زمان ترجمه پزشکی

برای آگاهی از برآورد هزینه و زمان ترجمه پزشکی، ثبت سفارش ترجمه کنید و یا با همکاران پشتیبان مجموعه با شماره تلگرام یا واتس آپ ۰۹۱۰۳۶۰۹۸۰۱ یا با شماره تماس

ساعات ادارای: ۰۲۱۷۷۴۵۴۰۱۸ – ۰۹۱۰۳۶۰۹۸۰۱

ساعات غیر اداری: ۰۹۰۲۳۶۰۹۸۰۱ -۰۹۱۰۳۶۰۹۸۰۱

تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *