تصویر شاخص ترجمه روانشناسی

ترجمه تخصصی و تضمینی روانشناسی + [ تضمین کیفیت + مشاوره رایگان ]

ترجمه روانشناسی در مؤسسه ترجمه تخصصی ایرانیان به صورت کاملاً تخصصی و تضمینی انجام می‌شود. ترجمه روانشناسی کلمه Psychology است و به روانشناس هم Psychologist گفته می‌شود. ترجمه در رشته روانشناسی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که مترجم این رشته باید حتماً متخصص رشته روانشناسی باشد. در ادامه در مورد ترجمه در رشته روانشناسی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

 فهرست مطالب
نقش ترجمه در روانشناسی
در ترجمه روانشناسی به چه مهارت‌ها و ویژگی‌هایی لازم داریم.
دیکشنری آنلاین و تخصصی روانشناسی
مشاوره رایگان ترجمه
ثبت سفارش ترجمه

 

نقش ترجمه در روانشناسی

بسیاری از مفاهیم رشته روانشناسی به زبان انگلیسی نوشته شده اند. ترجمه نقش مهمی در رشته روانشناسی دارد. بسیاری از مفاهیم رشته روانشناسی را تنها مترجمان متخصص می‌توانند ترجمه کنند و تنها از این مترجمان می‌توان انتظار ارائه یک ترجمه تخصصی روانشناسی را داشت. زبان روانشناسی یک زبان عمومی نیست که هر مترجمی قادر به انجام آن باشد. برای درک مفاهیم آن نیاز به تخصص در این رشته است. به عنوان مثال به عبارات زیر توجه کنید:

در ترجمه روانشناسی به چه مهارت‌ها و ویژگی‌هایی لازم داریم.

روانشناسان، افراد حساس‌تری نسبت به دنیای درون‌شان هستند و به جزئیات با دقت بیشتری نگاه می‌کنند. رشته روانشناسی رشته گسترده‌ای است. افراد روانشناس معمولاً مطالعه بیشتری نسبت به سایر افراد دارند. این رشته یک رشته حفظی نیست. افراد در این رشته به قضایا در ابعاد مختلف نگاه می‌کنند و مطالب را تحلیل می‌کنند. کلمات تخصصی این رشته باید به درستی استفاده شوند و مفاهیم به شکل صحیح و با رعایت اصل امانت داری نوشته شوند. مترجم رشته روانشناسی باید از تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشد. تسلط بر کلمات تخصصی در ارائه یک ترجمه قابل فهم بسیار حائز اهمیت است. یک مترجم روانشناسی باید بر کلمات تخصصی متن تسلط داشته باشد و بتواند متن را به درستی و با رعایت اصل امانت‌داری ترجمه کند.

دیکشنری آنلاین و تخصصی روانشناسی

دیکشنری آنلاین و تخصصی در رشته روانشناسی نتیجه سال‌ها زحمت و تلاش همکاران ما در تهیه دیکشنری تخصصی روانشناسی است. این دیکشنری کاملاً رایگان بوده و با کلیک بر روی دیکشنری تخصصی روانشناسی می‌توانید از این دیکشنری استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید:: دیکشنری تخصصی ایرانیان

 

دیکشنری تخصصی روانشناسی

مشاوره رایگان ترجمه

در صورتی که هر گونه سوال در مورد انواع خدمات ترجمه روانشناسی داشتید می‌توانید با شماره تلفن درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید. حتی می‌توانید با شماره تلگرام یا واتس آپ ۰۹۱۰۳۶۰۹۸۰۱ با همکاران ما در ارتباط باشید. همکاران ما در تمامی روزها (اعم از تعطیل و غیرتعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب پاسخگوی شما هستند.

پشتیبانی ترجمه

ثبت سفارش ترجمه

بر روی گزینه  کلیک کنید و فایل خود را در مؤسسه ترجمه تخصصی ایرانیان ثبت سفارش کنید. بسیاری از موسسات و دانشگاهیان متون خود را به این مؤسسه سپرده اند و یک ترجمه کاملاً تخصصی را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید:: ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی+بررسی رایگان گرامرلی و میزان سرقت ادبی
بیشتر بخوانید:: ترجمه تخصصی روانشناسی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *