بحث درمورد ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

یک مقاله حاصل چندین سال کار پژوهشی یک فرد در یک زمینه است که علاوه بر هزینه مالی، هزینه زمانی برای پژوهشگر دارد. بنابراین انتظار دارد نتایج سال‌ها زحمت خود را به عنوان یک مقاله در یک مجله مناسب به چاپ برساند. اولین نکته‌ای که در یک فعالیت پژوهشی مد نظر قرار می‌گیرد این است که فعالیت علمی به طرز صحیحی انجام شود. زمان و هزینه زیادی صرف این مورد می‌شود. اما گاهی اوقات این نکته را فراموش می‌کنیم که عموماً مقالات به زبان انگلیسی ترجمه و ارائه می‌شوند. اگر زبان نوشتاری مقاله مناسب نباشد؛ خواننده به درستی نمی‌تواند منظور آن را درک کند. بنابراین در یک فعالیت علمی علاوه بر اینکه مباحث علمی را مورد بررسی قرار دهید بایستی زبان نوشتاری آن هم به درستی انجام شود تا خواننده بتواند مفاهیم آن را به درستی درک کند و یک مجله به خاطر ایرادات گرامری و یا نامفهوم بودن متن آن را رد نکند.

 

 فهرست مطالب
ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی را به چه کسی بسپارم؟
برآورد رایگان قیمت ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی در کمتر از ۱۰ دقیقه
ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی طلایی یا نقره ای
سابقه ترجمه تخصصی ایرانیان در ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی
نحوه ثبت سفارش ترجمه مقاله و ارسال فایل
پرداخت هزینه و نحوه دریافت فایل ترجمه شده
فرمت مجله در مقاله فارسی به انگلیسی
تضمین امانت داری و کیفیت ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

 

 

ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی را به چه کسی بسپارم؟

شاید این سوال برای بیشتر افراد پیش آمده باشد؛ کار پژوهشی که این همه زحمت برای آن کشیده‌ایم و قرار است تا آن را به صورت یک مقاله در مجله چاپ کنیم برای ترجمه به چه کسی بسپاریم. آیا شخص مورد نظر دارای تخصص و مهارت کافی برای ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی است. چگونه می‌توانم به وی اعتماد کنم و مقاله را که نتیجه سال‌ها زحمت و پژوهش است به وی بسپارم.

پیشنهاد ما به شما استفاده از موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان است؛ چراکه موسسه ترجمه ایرانیان، ترجمه‌های فارسی به انگلیسی زیادی را در طی سالیان مختلف انجام داده است. در سایت ترجمه تخصصی ایرانیان ثبت سفارش ترجمه دهید و از یک ترجمه با کیفیت لذت ببرید.

 

همین الان در سایت ترجمه تخصصی ایرانیان ثبت سفارش ترجمه کنید.

ثبت سفارش ترجمه

برآورد رایگان قیمت ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی در کمتر از ۱۰ دقیقه

در ترجمه تخصصی ایرانیان برآورد قیمت ترجمه مقاله به صورت رایگان بوده و با انجام ثبت سفارش ترجمه در کمترین زمان ممکن، هزینه و زمان ترجمه خدمت شما ارسال خواهد شد. برای ثبت سفارش ترجمه چندین روش وجود دارد که مشتری می‌تواند با توجه به دسترسی، یکی از آنها را انتخاب نماید. در مورد نحوه ثبت سفارش ترجمه، در ادامه توضیح داده شده است.

ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی طلایی یا نقره ای

تردید در مورد ترجمه طلایی یا نقره ای

در ترجمه تخصصی ایرانیان برای ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی، دو سطح کیفی طلایی و نقره‌ای در نظر گرفته شده است. در سطح کیفی طلایی، ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی توسط مترجم متخصص در آن حوزه که دارای مهارت بالایی است و مقالات بسیار در آن زمینه ترجمه کرده است؛ انجام می‌شود. ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی ترجمه توسط فردی با مهارت بالا و در سطح طلایی انجام می‌شود.

پیشنهاد ما برای ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی برای مجلات و ژورنال‌ها استفاده از ترجمه با سطح کیفی طلایی است. چراکه در یک مقاله یک بحث علمی مطرح می‌شود؛ بنابراین جای هیچگونه ابهام و یا اشکال در آن وجود ندارد. اگر متن انگلیسی مقاله به خوبی نوشته نشود ممکن است توسط خواننده به خوبی درک نشده و توسط مجله رد شود. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که مجلات و ژورنال‌ها سختگیری‌های زیادی در مورد زبان ترجمه مقالات داشته باشند. ترجمه با سطح کیفی نقره‌ای مناسب ترجمه‌هایی هستند که از اهمیت پایین تری برخوردار هستند.

 

برای ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی از ترجمه با سطح کیفی نقره‌ای استفاده نکنید.

 

سابقه ترجمه تخصصی ایرانیان در ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

مترجمان در ترجمه تخصصی ایرانیان

ترجمه تخصصی ایرانیان سال‌های زیادی است که در زمینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی فعالیت دارد. مشتریان بسیاری با موسسه تماس گرفته‌اند و از این که مقاله ترجمه شده آنان توسط این موسسه در یک مجله با این ایمپکت فاکتور بالا انجام شده است؛ تشکر کرده‌اند. استفاده از مترجم‌های متخصص در کنار انجام ترجمه‌های زیاد در یک زمینه خاص سبب ارتقاء تخصص آنان شده است. علاوه بر این که مترجمان متخصص ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی را انجام می‌دهند؛ ارزیابان موسسه هم بر روند ترجمه نظارت دارند. تمامی این موارد در کنار هم سبب شده تا موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی را با بهترین کیفیت انجام دهد.

 

اگر مجله مناسبی را برای چاپ مقاله انتخاب نکرده اید؛ لطفاً مقاله یافتن بهترین مجله برای چاپ مقاله را مطالعه بفرمایید.

نحوه ثبت سفارش ترجمه مقاله و ارسال فایل

اولین روش استفاده از سایت ترجمه تخصصی ایرانیان است. وارد سایت ترجمه تخصصی ایرانیان به آدرس زیر شوید:

https://iraniantranslate.com/

در قسمت ثبت سفارش بالای صفحه، فایل و مشخصات را وارد نمایند. موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان به شما یک پنل اختصاص می‌دهد و در کمترین زمان ممکن، هزینه و زمان ترجمه مقاله خدمت شما ارسال خواهد شد. شما هم می‌توانید با وارد شدن به پنل کاربری‌تان، قیمت و زمان ترجمه را مشاهده کنید.
مشتریان علاوه بر سایت ترجمه تخصصی ایرانیان می‌توانند به شماره تلگرام یا واتساپ ۰۹۱۰۳۶۰۹۸۰۱ پیام دهند و فایل خود را ارسال نمایند تا برآورد هزینه و زمان در کمترین زمان ممکن خدمت آنان ارسال شود.
در صورتی که مشتری نخواهد فایل خود را ارسال کند؛ می‌تواند تعداد کلمات فایل فارسی ترجمه با رشته مرتبط با متن ترجمه را در واتساپ یا تلگرام ارسال نمایند تا برآورد هزینه و زمان خدمت وی ارسال شود.
با پشتیبانی ۱۵ ساعته حتی در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۳ می‌توانید با پشتیبانی ترجمه تخصصی ایرانیان تماس بگیرید.

پرداخت هزینه و نحوه دریافت فایل ترجمه شده

پرداخت هزینه در ترجمه اختصاصی ایرانیان به دو روش انجام می‌شود. می‌توانید وارد پنل کاربری تان در سایت ترجمه تخصصی ایرانیان شده و هزینه را از طریق درگاه امن بانکی انجام دهید. علاوه براین می‌توانید هزینه را به شماره کارت موسسه واریز نموده و فیش واریزی را در تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۰۳۶۰۹۸۰۱ ارسال نمایید تا همکاران فیش را ثبت نمایند و ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی شروع شود.

برای دریافت فایل ترجمه شده وارد پنل کاربری شده و فایل ترجمه شده را دانلود کنید. البته زودتر از زمان موعد تحویل نهایی هم می‌توانید به قسمت‌هایی از فایل که ترجمه شده است دسترسی داشته باشید.روند به این صورت است که هر اندازه از فایل ترجمه شده و به تایید واحد ارزیابی رسیده باشد در پنل کاربری قابل مشاهده است و شما می‌توانید مرحله به مرحله فایل مقاله ترجمه شده را پنل کاربری تان دانلودکنید.

ترجمه فوری

 

سفارشات در ترجمه تخصصی ایرانیان در ۴ سطح سرعت انجام می‌شوند. در سرعت آنی، با حفظ کیفیت، فایل ترجمه شده را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید..

فرمت مجله در مقاله فارسی به انگلیسی

مجلات از پژوهشگران می‌خواهند تا مقاله را به فرمت مجله ارسال کنند. این فرمت در سایت مجلات موجود بوده و یا با کمک اساتید راهنما می‌توانید به این فرمت‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از ترجمه تخصصی ایرانیان کمک بگیرید و با صرف هزینه، مقاله را در فرمت مجله دربیاورید.

 

هر سوالی برای شما پیش آمد؛ می‌توانید با پشتیبانی با شماره تماس‌های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

 

تضمین امانت‌داری و کیفیت ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

همه می‌دانیم که مقالات دارای اهمیت بالایی هستند. ترجمه تخصصی ایرانیان هم به خوبی با این مسئله آشنا بوده و ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی را تنها برای مترجم‌های مطمئن و قابل اعتماد ارسال می‌کند. موسسه ترجمه تخصصی ایرانیان دارای نماد اعتماد دوستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت مقاله خود را به این موسسه بسپارید. ترجمه تخصصی ایرانیان برای سطح کیفی نقره هفت روز و برای سطح کیفی طلایی بیست روز، مدت زمان تضمین در نظر گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *